Udskriv

Bliv kunde

LandbrugsLauget Brinkholm leverer grøntsager og frugt på abonnementsvilkår. Når du laver din første bestilling, opretter vi dig som kunde. Du modtager en bekræftelse på din bestilling med oplysning om leveringssted, betalingsvilkår m.m.  

Derefter fortsætter dit abonnement automatisk. Med mindre du ændrer indhold eller beder om en pause i leverancerne. Har du for eksempel bestilt Stevns Kassen, vil du hver 14. dag modtage denne kassetype, indtil du eventuelt ændrer dit abonnement. Du kan fra gang til gang vælge en anden kasse, købe ekstra varer mm.

Når du laver din første bestilling, eller hvis du ændrer dit abonnement, skal det blot ske senest onsdag kl. 12 inden levering den efterfølgende uge.

Du kan altid supplere dine abonnementskasser med tilkøb af flere produkter fra gang til gang eller du kan aftale fast levering af ekstra varer.

Er du et firma eller institution, leverer vi også gerne frugt og grønt i større stykantal. Skriv til os, og vi ringer tilbage.

Køber du Brinkholm mel alene (minimum 150 kr. + levering) leverer vi det på din adresse eller i depot indenfor vores distributionsområde.

DU BESTILLER VARER ved at udfylde bestillingsformularen eller ved at skrive til os. Vi ringer dig gerne op, hvis du ønsker at tale med os om din bestilling.

Handelsbetingelser

Depositum
På første indbetalingskort opkræves et depositum på 250,- kr. 

Levering
Vi opkræver leveringsgebyr for levering til adresse (50 kr.) eller til et af vore depoter (20 kr.). Vi opkræver ikke betaling for de (retur)kasser vores varer leveres i, og beder dig passe godt på dem. De tomme kasser skal stilles frem på leveringsstedet, så de er klar til afhentning ved næste varelevering.

Betaling
I slutningen af hver måned modtager du en opkrævning for månedens leverancer med forfaldsdato den første bankdag i den nye måned. Hvis betaling ikke sker rettidigt, risikerer du, at vi må stoppe leverancer. Det vil derfor være en fordel, hvis du tilmelder dig Betalingsservice. Tilmeldingen foretager du samtidig med, at du overfører betaling via din netbank, men husk selv at foretage betaling/overførsel indtil du ser, at banken har registreret din tilmelding til Betalingsservice.

Hvad gør vi ved manglende betaling?
Hvis betaling ikke sker rettidigt, modregner vi i det indbetalte depositum og sender en påmindelse. Hvis der igen ved næste betalingsfrist stadig ikke sker en indbetaling, indstiller vi leveringen af kasser.

Reklamation
Vi udvælger de varer vi sælger med stor omhu, og vi søger altid den bedste kvalitet. Det kan dog ske, at varen lider overlast under transporten eller ikke har den formodede holdbarhed. Det skal naturligvis ikke gå ud over dig. Du skal ikke betale for evt. dårlige varer. Købelovens mangelsregler finder således anvendelse.
Hvis du oplever, at dine gulerødder er slatne, eller æblerne er stødte, at du mangler en vare, eller der har været andre problemer med din levering, så kontakt os straks efter modtagelse. Vi fratrækker prisen på den beskadigede vare fra i din kommende regning eller erstatter varen ved den efterfølgende levering.

Ændring af abonnement
Du er altid velkommen til at ændre i dit abonnement eller afbestille en levering blot du husker at gøre dette senest onsdag kl. 12 før levering i den efterfølgende uge. Bestilling af ekstra varer: æg, mel, grøntsager, frugt o.a. skal også foretages senest onsdag kl. 12 i ugen før levering. Skriv til os. Vi ringer dig gerne op, hvis du ønsker at tale med os om din bestilling.

Ferie
Hvis du skal på ferie, så meddel det –  gerne i god tid – jo tidligere jo bedre –  senest onsdag kl. 12 inden den levering, du ønsker at aflyse. Skriv dit navn og adresse samt de uger, du ønsker levering afmeldt.
Brinkholm holder også ferielukket: i ugen efter Påske, i sommerferien og mellem jul og nytår er der pause i leverancerne.

Ophør af abonnement
Du kan til enhver tid stoppe dit abonnement, dog skal det ske med mindst 2 ugers varsel. Det kan enten ske pr. brev til: LandbrugsLauget, Brinkholm, Kulagervej 23, 4653 Karise eller til info@landbrugslauget.dk
Din konto gøres efterfølgende op, og et eventuelt overskydende beløb fra det indbetalte depositum tilbagebetales, også selvom der betales via Betalingsservice.
LandbrugsLaugets transportkasser tilhører LandbrugsLauget og skal returneres i forbindelse med sidste levering før abonnementsophør. Ved senere afhentning opkræver vi et afhentningsgebyr.

Yderligere spørgsmål
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.


Redigeret af: bodil